Arslannesi ilk kızımız mihrimah, babamızın adı süleyman, dedemizin adı rahmi. mihrimah ile rahmi nin bütün harfleri aynı , ve dedesi ile aynı gün doğdu , rahmi koysam bu kadar benzemezdi ama sadece bu değil mihrimah sultanın hayatı güzelliği illa dizi gibi bakmamak lazım aslında eğitimli ve geçmişi hayır işleri dolu bir kadın bu isim bizi cezbetti mesela biz karı koca ortalama bir yüze sahibiz güzellik olarak ama kızım , ama kızım esnaf bayılır komşular aile dayımın gıcık karısı bile bayılır isme bu kadar mi benzer , o yüzden kalbimizin derinlerinde hissetmek lazım ya başka bir arkadaşın daha çocuğun adı karan karan deyince akla o meşhur çocuk geliyor yani karizmatik isim gibi ama şehir bilgisi vermicem çocuğun tipi o asla karan değil ya 😅 bu çirkin anlamında değil yüz ifadesi anlamında gerçekten nasıl anlatılır bilmiyorum da ama o çocuk o isim değil yani her %70 karan koydu ama hepsi karan gibi değil ifadeleri tabii linç yeme ihtimalim yüksek 😅