Laliinnvanilya tek isim olsun o zaman :) benim de bu gebeliğim eğer erkek olsa rahmi olacaktı eşim de rahmi efe olur demişti öyle saçma gelmişti ki yani sadece rahmi koyalım o zaman demiştim, çünkü kız çocuklarında mesela uyum yakalamak için harfler birleştiriyorlar anlıyorsun bu aile iki isim koymak için efor sarf etmiş , ama erkek çocukta kültürden dolayı mustafa batur olsa bariz belli yani birinin mecburi isim olduğu batur ne alaka çünkü mustafa emin anlarım mesela , aynı anda söylenir , ki önemli olan o çocuğa iki isimle aynı anda seslenmek, bunu ben demiyorum sadece burada kreşte anaokulunda öğretmenlik yapan kadınlar da yazdı isimler ezberlemekte zorlanıyoruz, iki ismi aynı anda seslenemiyoruz aslında seslenmemiz lazım diye , ya da herkes aynı isimleri koyuyor çocuklar karışıyor gibi. isim çok hassas bir konu mustafa banko ise yanına da dediğim gibi mustafa emin olabilir, mustafa ali olabilir ama diğer isimler çok sırıtır diye düşünüyorum ama yine de takdir sizin 😌