Hasretkurt yeni yıl zamlarindan sonra devlette yapmayı düşünüyorum. 7 buçuktan 15 bine çıkınca gücüm yetmiyor. Muayene ücreti desen keza o da öyle. 600 lira. Allah hepimizin yardımcısı olsun, özel devlet nerersi olursa olsun merhametli vicdanlı insanlarla karşılaştırsın 🤲