Hasretkurt özelde yaptım hemde bulunduğum şehrin en övülen doktoru yaptı doğumumu ama sanki ilgisi devlet gibiydi hatta doğum sonrası lavman ya da benzeri bilgi verilmediği için basur oldum , doğumdan sonra serum bile takılmadı tansiyonum düştü vs vs ,kardeşim doğumu devlette yaptı daha ilgiliydiler resmen ,hatta şöyle diyim kaç 28 haftalığım bu haftaya kadar özele gittim yine aynı doktora boş para vermişim, bugün devlette şeker yüklemesi kan testleri hepsini ayrıntılı yaptılar baktılar çünkü prasödüre uymak zorunda devlet , özeldekine ne dersen de ,iki güler yüz içinde yani boşver şöyle düşün sen iyi olursan herkes iyi devlette doktoragittim bugün örneğin adam gülmüyordu hocam sinirlisiniz somurtkansınjz diye diye adamı güldürdüm resmen daha iyi ilgilendi hemde çıkmak üzereyken 😅😅biraz yaşakalıktan zarar gelmez diyormuşum 😅😅😅