kalpatisi_ aaysecoo inşallah tez vakitte kolay bi şekilde doğumun olurda yavrunu kucağına alırsın canım
aaysecoo Kader_yldrm merhaba hala yok😮💨gece sancı geliyor sonra gidiyor 38+3 üm salı gidicem doktora