aaysecoo https://www.hizliresim.com/d8sf1eh Merhabalar 38+0’ım. Bel kasık ağrım var adet gibi süreleri ve aralığı resimdeki gibi. Hemen velveleye vermek istemiyorum ama bu doğum sancısı mıdır? Nasıl anlarım ki? Nişan veya su gelmedi. Sabah da randevum var napsam ki
1erkekkannesiiii aaysecoo dinlenince ılık duş alınca geçmiyorsa sancıdır canım düzenli gözüküyor çünkü
MayisR aaysecoo Suyunuz gelmediyse bekleyin sancıların süresi azalsın. Yürüyüş yapın, squat yapın, plates topunun üstünde 8 çizin, sıcak duşa tekrar girebilirsiniz, cinsel birliktelikte açılmayı kolaylaştırıyor diye biliyorum
MugeGuness aaysecooçok düzenli görünüyo canım doğum sancısı olabilir. O da belden vuruyor zaten kasığa doğru yayılıyor. Uyuyabilirsen biraz uyu hafiflemezse hastaneye git bence. İlla su veya nişan gelmesi gerekmiyormuş doğum için çünkü. Allah bir avazda kurtarsın 🙏 bize de haber verirsin merak ettim 😊
aaysecoo 1erkekkannesiiii valla sıcak su ile de duş aldım, uzandım aynı bilemedim ki napsam. Doğum sancısı nasıl bilmiyorum ama adet sökülmesi gibi kasılıyorum belim de ağrıyor
1erkekkannesiiii aaysecoo o zaman bolca dinlen uyumaya çalış canım azıcık da çömelme yap biraz vücudun esnesin. Sık sancı gelince de acilden girersin dinlenince de geçmiyorsa doğum sancısıdır hemen gidersen açıklık yoksa orda bayağı bekleyip bunalırım dersen evde zaman geçir ama içim rahat etmez dersen git bence 😁 ben olsam gider bakardım bir duruma belki açıklığın olmustur
aaysecoo MayisR squat ve çömelme hareketi yaptım. Pilates topum yok ama ilişkiyi de yaptım. Suyum veya nişanım gelmediğinden acele etmek de istemiyorum ama gerim gerim gerildim reglin bi tık üstü gibi emdi resmen ruhumu
aaysecoo MugeGuness evet belimden kasığıma ağrı. Uyumaya zorlayayım sabah randevuya kadar dayanamazsam gidicem mecbur. Tabi ki haber veririm🌸🌸
MayisR aaysecoo hiç korkmayın sakin olun bu bir süreç hepimiz yaşayacağız ☘️ duanızı edin bebeğinize kavuşacağınız anı düşünün 38 hafta karnınızdaydı şimdi yanınızda olacak 🙏🏻 inşallah kolay bir şekilde yaparsınız doğumunuzu
aaysecoo 1erkekkannesiiii ya sabah randevum var zaten eğer uyku iyi gelirse gitmem diye düşündüm ama geçmezse mecbur gece giderim.
aaysecoo 1 parmak açıklık varmış doğum başlamış ama canım çok tatlı sanırım çatı bakarken çok zorlandım doktor normal doğuramazsın seçim yap yatışını yapalım dedi. Başına gelen var mı
MugeGuness aaysecoo ben benn. Çatın çok dar zorlanabilirsin doğum yaparken demişti doktorum. 20 dkkada doğurdum hiç de zorlanmadım 😃
aaysecoo MugeGuness kendi doktorum saçmalamış acildeki dedi. Şu an sorun yok evde açılmanı bekleyelim dedi bakalım duanıza talibim
aaysecoo MayisR kendi doktoruma gittim 1 cm hala açıklık dedi evde sancını açıklığını bekle bence dedi. Su kanama vs olursa gidicem. Hala doğurmadım😮💨
kalpatisi_ aaysecoo Allah bi avazda doğurmanı nasip etsin canım. Benimde gece buna benzer gelmişti ama ne nişan nede suyum gelmişti gece 12 de başlayıp 4 e kadar çektim sıklaşınca dayanamaz hale gelince hastaneye gitmiştik sabah 5 civarı yatışım yapılmıştı akşama doğru 15:57 de doğurmuştum. En güzeli evde sancını çekmek suyun veya nişanın gelmesine de gerek yok benim doğum olmuştu ortada yine su yoktu 😅😅😅 nişanımda bebeğin çıkmasına yakın gelmişti
aaysecoo kalpatisi_ valla az önce bana da bi leke değmiş ama inşallah doğum habercisidir duanızı bekliyorum 🥰
kalpatisi_ aaysecoo inşallah tez vakitte kolay bi şekilde doğumun olurda yavrunu kucağına alırsın canım