Kagan_pasa2 canım ben almadım ama sütüm gelmedi daha doğrusu bebeğim doymadı hastanede baktılar ve gerek yok sütün var emzir dediler 3. Günün sonunda bebeğim açlıktan sarılığı çok yükseldi ve kilosu olması gerekenden fazla düştü doktor küvöze çağırdı. İki gün tedavi gördü ve mamaya başladık. Şimdiki aklım olsa en baştan sarılık ihtimaline karşı günde bir iki kere verirdim sonra sütüm yeteri kadar gelirse keserdim, benim sütüm bebeğimi doyuracak kadar gelmiyor damar yapısı ile alakalı sanırım 10 saat emdigini biliyorum bir günde ne demediysem de olmadı. Ondan bir kutu alabilirsin yada zaten mama çok ulaşılır bir şey ihtiyaç durumunda vermekten çekinmemelisin . Yeni doğmuş bir bebek ağlar çok normal ama bana orda sütün olsun diye ne bulursa yedirirlerken bebeğim açlıktan delirecek kadar aglıyormus memelerimi cıldıracak gibi emmesi söyledikleri gibi oh ne iştahlı oluşundan değil aç oluşundanmıs.. iki buçuk ay oldu hala gözümün önünden gitmiyor.. kaşıkla yedirenilirsin hem mrmeni de emmek ister çünkü emme güdüsü ile doğuyorlar