Mirayhilal1 ben medikal e gidiyorum Türkan Gurbanova ya çok mükemmel bir doktor muayene ücreti 715 çok fazla evet ama devlette hiç yer bulamadım bulduğumda saatlerce bekledim sıkışıyorum ama ayda 2 kere gidiyorum doğum 8,500 şu sezeryan galiba normalde 7 olmalı nst ye de geçen gün 147 lira verdim Allah yardımcımız olsun hayırlı evlatlarımız olsun inşallah