Mirayhilal1 Merhabalar hamişler, 2023 hastane muayene ve doğum fiyatları hakkında bilginiz var mı. Ve birde nts ücreti :)
Gamzeylmaz28 Mirayhilal1 bende burda bekleyeyim 😇 az önce bi Arkadaş ta post açtı hem ordayım hem burda 😏😏😏
Zerlll Mirayhilal1 ben medicale gidiyorum canım muane ücretleri 600 malesef doğum hakkında bilgim yok. Hamilelik sigortası yaptırmıştım o yüzden şimdi rahatım ☺️
siyahinci3 Mirayhilal1 ben gebze yuzyila gidiyordum hatta bu ayin 27 sine dogum icin gun almistik..Ama gecen kontrolde 7 bin demislerdi sezeryan en fazla 8 bin olur diye dusunuyorduk 10 bin olmus muayene 460 670 e cikmis..o yuzdeb pendik yuzyila gidecegim orada sezeryan 8400 mus
Mirayhilal1 Yüzyıl ilk doğum için N.dogum 8500 tl Sezaryen 9000 tl Muayene 665 tl imiş şimdi konuştum
Nuray1 Mirayhilal1 aynen bende yüzyıla sordum bugün 2.sezeryan için 9000 dedi nst yi bilmiyorum ama ona 2 hafta sonra girecegim
Gamzeylmaz28 Kuzuletta darıca Farabi hastanesi Gülçin güner yada fatmanur tüysüzoğlu ama en cok Gülçin hanım
Burnumageliyoduslkmsn Kuzuletta canım Gülçin guner kesinlikle erkekleri bilmiyorum çok iyi diyende var tersliyor diyende var cevab vermiyor diyende var ben Gülçin hanımin takibindeyim randevu alma biraz sıkıntı ama doktor iyi baya içerde kalıyorsun tek tek her soruna cevabb alabiliyorsun Fatmanur hanım içinde aynısıni diyorlar ikisinden birini dene istersen
Mirayhilal1 Zerlll öyle tabi ama bu dönemde özel sağlık sigortası yaptırmak çok mantıklı bizimki hamileliği karşılamıyor herseyi ödüyoruz mecburen:)