Gamzeaytunc Benim de kızım olacak nasipse miray olacak adı. Çok isim düşündük buna karar verdik ☺ ama doğa da güzel bence
Cileklipizza holly bence miray ismi gayet güzel sen sevmeyebilirsin sadece tercih etmem diyebilirdin ,birçok insan o ismi beğenip koyuyor bence gayet güzel ay gibi 🤍♥️