birannebirfurki Kızım olucak şimdiye kadar Doğa olucak diyodum hatta isimli hastane çıkışı bile bastırttım ama az önce ablam aradı büyüdüğünde yurtdışına çıkarsa sıkıntı yaşar orda her harf olmadığı için dedi
nevzatbaskomser birannebirfurki Yurtdışıbda adını değiştirmeyeceğine göre. Kuzenim harun, aron diyolar doğaya doa dova falan deseler çok sorunlu hayatı olacağını sanmıyorum ablanız beğenmemiş olabilir. Miray da güzel isim
Smysmysmy1 birannebirfurki Doğa da Miray da çok güzel isim. Miray daha çekici geliyor bana. Benim de listemde baş sıralardaydı. Ama Deniz Vera koyamaya karar verdim. 🌸
Hulus birannebirfurki bence Doğa çok çok güzel bir isim ben olsam değiştirmezdim. Yeğenimin adida Doğa huyu suyu çok güzel maşallah 😊
[silindi] Hollandaliyim hem kizlik soyadimda hem esimin soyadinda ğ var Pasaportumda ğ yaziyor Ama okiyunca normal g diyorlar Her yerde boyle
birannebirfurki Smysmysmy1 bu isimlerden vazgeçip bende babama uyurak Deniz koymaya karar verdim soranlara babam koydu adını derim kudurturum 😂
Smysmysmy1 birannebirfurki Deniz benim hayalimdi resmen. Eşimi de zor ikna ettim hatta. Mükemmel seçim bence. 😍 Kızıma seslenmek için sabırsızlanıyorum 🥹 Sağlıkla alın kucağınıza 🌸
birannebirfurki holly yok yok banada çok aşko kuşko kız ismi gibi geldi o yüzden Deniz koymaya karar verdim 😅☺️
Cileklipizza holly bence miray ismi gayet güzel sen sevmeyebilirsin sadece tercih etmem diyebilirdin ,birçok insan o ismi beğenip koyuyor bence gayet güzel ay gibi 🤍♥️
Minikmucizelere birannebirfurki kız konu doğayla miraydan denize nasi geldi konu ama denizde çok hoş 🙂🌸
Eceee birannebirfurki ikisi de çok güzel ama hastane çıkışı filan da hazır değiştirmeyin bence benim de listemde doğa 💜
birannebirfurki Eceee ismi değiştirince hastane çıkışının parasını babamlardan aldım yenisini yaptırdım Doğa olanı gardropsa falan koydum 🥰
Minikmucizelere birannebirfurki ikiside güzel bence ama o kadar isinli hastane çıkışı yaptırmışsiniz doğa olsun boşver bi sey olmaz
s100516 birannebirfurki miray ismi çok hoş tanıdığım miraylar da çok akıllı sakin oluyorlar bilmiyorum yinede tercih sizin 😊