srnglcskn Arkadaşlar 37+5te kontrolüm var çatı muanesi olur muyum ? Sizler kaçıncı haftada çatı muanesi oldunuz
Gamzeylmaz28 srnglcskn bende devlette gidiyorum ama daha muayene etmedi 38 bitti belki bu hafta eder yarın randevum var belki yarında edebilir 😅 bende bilmiyorum 🙈
AhseninAnnesii 12345mh peki çatı muayenesini kontrole gittiginiz doktorunuz mu yapıyor yoksa ebe felan mi
Gamzeylmaz28 srnglcskn yok ben özele de gidiyordun 2 hafta önce ye kadar o söyledi ama sorcam yarın ne zaman gözüküyor diye tahmini ne zaman olur diye çünkü 39 haftalık olduk , ama genelde normal olunca pek söylemiyorlar galiba tam bilgim yok
12345mh AhseninAnnesii zaten devlette yani benim gittiğim hastanede hangi doktora denk gelirsen o yapıyor ne yazikki berbat bir psikoloji
fdm12 12345mh 42 kadar beklemiş bana 41 dedi bakalım en son sağ salim ikinizde kurtulun inşallah canım 🤲🏻🤗
fdm12 Gamzeylmaz28 ya işte yapmadı için mi sancım yok öyle diyen de var yapsa sancın gelir diyende var kontroller 3 günde 1 oldu artık