GulUmut tabi anlatıyım odaya çıktıktan sonra kum torbası koydular karnıma rahim daha kolay toplansın diye 2 saat sonra aldılar sondayı çıkarttılar yeni hasta bezi bağladılar yavaş yavaş ayaklarımı oynatmaya başladım 5. Saatte yürütmeye geldiler kaldırdılar ilk yürümek zor karşıya bak falan diyorlardı ama ben gayet rahat yürüdüm yerede baktım başım falan dönmedi biraz gezindim tekrar yatırdılar sonra eşime dedim sık sık yürümeye kalktım ameliyat yerim acımaya başladı ağrım oldu ağrı kesici iğne yaptılar rahatladım uyudum biraz ertesi günde ağrı kesici iğne vurdular 1 günde taburcu olduk ikizlerimle e eve döndüğümde ağrılarım azalarak devam etti hergün biraz daha iyi oldum 1 haftanın sonunda hiç Doğum yapmamış gibiydim eğil kalk her işimi kendim yapıyordum artık kimseye ihtiyacım kalmamıştı bebeklerimede kendim bakıyorum çok şükür 🤗