fatosalih sana dokunduklarını hissediyorsun ama ağrı sızı acı hissetmiyorsun uyanıksın bılıncın açık belden aşağısında ağrı sızı hissetmiyorsn uyuşukluk oluyor taş oturmuş gibi kaldıramıyosun. Amelıyatı göremiyorsun sterilizasyon açısından. Odadakı konuşmaları sohbetlerı duyuyor bılıylrsun bilincin açık şekılde bebegının ılk sesını ağlayışını duyuyorsun sonra temas ettırıyolar koynuna getiriyolar bır ıkı dakıka goruyorsun 1 saat sonra odana çıkıyorsun spinal anestezı oldugun ıcın amelıyat agrısını sızını acısını amelıyat bıttıkten sonra 3 4 saat hıssetmıyorsun ve bu çok iyi avantaj :) pazartesi sezeryanm var benımde