aysbuk2baby Muayne ücretine bugün %50den fazla zam geldiğini, doğum ücretine %40 zam geldiğini öğrendim. Sizlerin hastanelerde durum nedir?
Mavinin_kadini aysbuk2baby ben bugün başarı hastanesine gittim özel 15 gün önce 300 tl olan ücret şimdi 450 olmuş çok fazla geldi. Tahlil ücretleri de ayrı uçmuş durumda
Dorukkusumm aysbuk2baby ben bugün çevre hastanelerimi aradım geri dönücez mutlaka dediler ama dönen eden yok büyük ihtimalle fazlanın da fazlası oldu. Napıcaz içimizde mi tıtucaz biz bu çocukları 🤦🏼
yagmurefe aysbuk2baby sorma bnde doğumu orda düşünüyordum şuan erdemde takiplyim doğum ücreti 8500 çıkmış çok zamlandirmislar uygundu bayağı
Dorukkusumm aysbuk2baby bu da çok tabi ki ama bizim doktorun anlaşmalı hastanesi 7-14 bin arasıydı ayrıyetten doktora da ödeme yapacağız biz 30 35 derken Bi doğum 50 ye çıkacak gibi bu nasıl faiş fiyatlar ya, devlette gidilecek gibi değil.. 🤦🏼
gizem3435 hayalperest2310 doğum öyle özel bir an ki devlete gitmek daha zor geliyor bana. İlgi alaka sıfır. En azından paranla adam yerine konulmak istiyorsun o zor dönemde.
Alina1 aysbuk2baby Hatay da 290 tl olan muayene ücreti bugun itibari ile 425 tl olmus🙄 sabah kontrole gittiğimiz de şok olduk malesef
buseyldz00 Eliff35k ciddi misinnnn en fazla 10-11 olur diyordum ben 14 nedir ya ! Ben Mayıs da doğurcam ozamana kadar olur 17 bin kesin 😑😑 Çarşamba gidicem nasipse kontrole bakalım muayene ne kadar oldu
Nes1903 buseyldz00 şaka gibi gerçekte egepol muayene ücretini 670 olduğunu yazanlar var çıldırdım resmen en yüksek izmir şuan ücretler konusunda şaka gibi egepole yeni başlamıştım kontrole bile çağırmadilar
Eliff35k buseyldz00 aa sizde Egepole mi gidiyorsunuz benimde doğum Mayıs gibi görünüyor 😊 ama tahminim %79 büyük bir zam olduğu için ara zam yapmayacağı
ilkimbebee aysbuk2baby ucmuş uçmuş fiyatlar 🥺 doğum ücreti 6500 di bugün gidip sordum 10000 olmuş en son 9500 yaparız dediler şaka gibi uçmuş fiyatlar
Beyza44 aysbuk2baby şuan için muayene 600 doğum paketi 30.000 bakalım ctesi gidince güncel fiyatı ogrenicez
buseyldz00 Nes1903 evet bende gördüm şimdi 670 olduğunu Egepol gerçekten güzel bir hastane Dr.ları iyi ama en son ki zamlarla gerçekten saçmalamışlar. Kaç haftalık hamilesiniz