Dün akşam 10 gibi kasıklarım ve belimde ağrı hissettim kasıklarımdaki sancı geçmemeye başladı sabah doktorumu ararım dedim ve yatmak için yatağa gittim ağrım şiddetlenmeye başladı ve baktım düzenli bir şekilde kısalıyor süresi hemen doktorumu aradım hemen gelin nst de bakalım dedi sancı çıktı ultrasonla bakalım dedi 6cm açıklık mevcuttu hemen ciğer geliştirici yapıldı ve sancılar biraz da olsa durdurulmaya çalışıldı ciğer geliştirici etki edene kadar sonra ilaçları kestiler bir anda sancım geldi ağar topar ameliyathaneye indik epidural doğum ile sezeryan gerçekleşti minik mucizelerimin ağlayışını duydum apar topar yenidoğan yoğunbakıma götürdüler biri 1150 biri 1250 gram olarak dünyaya geldiler çok şükür sağlıkları iyiymiş entübe değiller burundan oksijen veriliyor akciğer filmleri çekildi ve kan gazları alındı doktorumuz herşeyin yolunda olduğunu 1800-2000 kg olana kadar küvezde kalcaklarını söyledi minnacıklar bebeklerim yek dileğimi oğluşlarımı sağsalım eve götürmek dualarınızı bekliyorum ❤️daha ilk yürüyüşümü yapmadım ilk yürüyüşümü yapıp oğluşlarımı görmeye gidicem az da olsa sütüm geldi bu arada Allah kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🏻