K2-C2 ahsenng ben de öğretmenim yarın 32+0 oluyorum çalışabilir raporu alacağım. Bildiğim kadarıyla 37. Haftada iş göremez raporu alınıyormuş. Ama aktif çalışmadığımız yarıyıl tatilini ben de merak ediyorum ekleyebilir miyiz sonrasına