Raporun bitiş tarihinden itibaren izniniz başlıyor. Tekrar rapor alınmıyor zaten, 37.hafta zorunlu olarak başlıyor izin. 15 tatiline gelen iki hafta aktarılmıyor maalesef. Hem tatil hem zorunlu izninizin 2 haftası gitmiş oluyor. Sadece 37.haftaya kadar çalıştığınız için 5 haftayı doğum sonrasına aktarabilirsiniz. Benim de 37.hafta zorunlu izni 18 şubatta başlıyor mesela iki haftası ara tatille gitmiş olacak..