Melike3435 yani benim saniirm bilmiyorum geçen ay 8 inde regli oldum 14 inde doktoruma gittim klomen kullandım 20 sinde kontrole gittim çatlatma iğnesi verdi. Yumurtam da 21 mm olduğunu söyledi. Ama şöyle bi sacmalik var uygualmaya son 3 aylık verilere göre regli günümü hesapladım 30 günde bir fekan. 3 aydir nerdeyse 30 günde bir adet oluyorum, normalde 27 28 bazen 26 günde bilir oldu ama böyle oldguunu hatirlamiyorum. Bide şey 3 4 ay önce kist oluştu bende ondan da olabilir belki ama artık kist yok yani anlamadım gitti. Şimdi tam olarak benim regli tarihim ne bilmiyorum normal zamnaa göre hesaplarsa bir iki gün var ama 3 aylık verilere göre hesaplarsam 7 8 Ocak gibi. Ne sen sor ne ben soyliyim bacım bekliyim işte olmassam test yapcam yani eninde sonunda o testi yapicam biliyorum regli olcak olsam bile yapicam biliyorum kendimi de erken mi acab diye korkmuyo değilim 😂