Melike3435 Selamlar , Bat 8-9 Ocak olanlar var mı ? 20 aralıkta ovulasyon testimde yumurtlama gördüm. Sizce erken test yapsam çıkar mı ? Ya da ne zaman yapmalıyım testi ? Henüz pek bir belirti olmasa da …
minikmucizeemaak Melike3435 Bat 15 ocak geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bu ay bir hevesle bekliyorum Rabbim güzel haberler nasip etsin sağlıkla bana da istiyen herkese de ❤️
Dlkk44 Melike3435 benim bat 8 aralığı 9 aralığa bağlayan gece 🤣 10 ocak eşimin doğum günü 3 gündür inanılmaz karın ve bel ağrım var bazıları test yapsan çıkar diyo bazıları çıkmaz ama ben 5 ay önce 12 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu çok korkuyorum o yüzden inşallah bu ay hepimiz musmutlu haberler alırız 🍀
mrvsrcn Melike3435 sat 10 aralık bat 9 ocak 21 aralıkta çatlatma iğnesi yaptık sağ da iki yumurtam vardı çok güzel değerlendirdik 12.gün silik bir çizgi çıktı 13.gün ondan da silikti sanırım tutmadı bugün 14.gün beklemedeyim
Sevin21 Bende 15 aralıkta ovulasyon testinde yumurtlama gördüm dün adet olmam gerekiyordu olmadım test yaptım pozitif ins seninde öyle olur🥰
incii Sevin21 benimde dün adet olmam gerekiyordu evde test yaptim cikmadi ama belirtimde hic yok.Test mi versem acaba.Regl olacak gibi karın agrim var sadece.
Dlkk44 Sevin21 ayyy gözün aydın canım inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🙏 belirtilerin neydi acaba
Sevin21 Melike3435 aminnn canım inşallah bende de hicbir belirti yoktu hatta kesin regl olurum diye test yapmakta istemedim arkadaslarmı. Zoruyla kan verdim cıktı
Melike3435 Bussuusu benim de hiç belirtim yok ama belirti yaşamayanlar da oluyormuş 😅 ümit kesilmez 🙏
Bussuusu Melike3435 valla öyle tabi ama hiç birşey hissedemiyorum olmasını çok istiyorum bakalım inşallah yüzümüz güler bu ay hayırlısıyla 🫶🏻🤲🏻