Fatoss02 canım ben 24. Haftamda yaptırdım. Bu konuyla ilgili halk ikiye ayrılıyor. Yaptırın diyen var yaptırmayın diyen var. Benim görüşüm kesinlikle yaptırmak. Karbonhidrat tüketimine çok dikkat eden biriydim tam tahıllı ekmekler falan patates olabildiğince az tüketiyordum mantı makarna yok tam tahıllı makarna tüketiyordum günlük yürüyüşlerimi yapıyorum falan dedim ki kendi kendime bu kadar dikkat ediyordum yaptırmasam mi acaba diye düşündüm. Doktorum da dikkat ettiğimi biliyordu yapalım dedi yaptık ve sonuç şaka gibi şekerim sınırda çıkmış nerdeyse yüksekti. O kadar dikkat etmeme rağmen hemde. Nasıl olsa dikkat ediyorum yaptırmasam da olur kafasındaydım şimdi daha da dikkat ediyorum demem o ki, kişi kendini asla bilemez tetkik yaptırmadığı sürece. Bebeğe zararı olur diyenler var ama iki dilim baklavaya ya da bir bardak kolaya es değermiş. Her anne adayı mutlaka bu iki besinden birini veya bir kaçını defalarca tüketmiştir.