Fatoss02 bebeğe neden zararı olsun ki o verdikleri şeker çok az zaten meyvede bile şeker varken bu konu neden bu kadar tartışma konusu oluyor anlamış değilim. Testi yapmadan önce şekerini ölçüyorlar ve yüksekse zaten testi yapmıyorlar. Açlık tokluk bakmak pek mantıklı gelmiyor bana çünkü ne yediğine göre değişir. Sen şimdi salata benzeri şeyleri yersen zaten çok yükselmez ama oturup 5 dilim baklava yedikten sonra yüksek çıkar o zaman gebelik şekerin olduğu anlamına mı gelir hayır. Önemli olan zaten o şekeri 1. Ve 2. Saatte ölçüp olması gereken kadar mı yükselmiş ve vücuttan atılmasına bakıyorlar. Yoksa zaten 2 olmazsa 5 saatte de olsa vücuttan o şeker atılacak sonuçta