Aleynaerayy22 Kızlar her zaman 335 tl ye gidip muayene olduğum hastane bugün gittim 480 tl olmuşş nst ye 90 tl ödüyorduk onuda 200 tl yapmışlar ne biçim zam koymuşlarr ya sizin muayene ücretleriniz ne kadar olmuş ??
kbralya01 Aleynaerayy22 ya bıktım bu özellerin zam şeyinde 4 ay önce de ara zam yapmışlardı sırf bu yüzden hastane değiştirdim doğumuma son 15-20 gün kaldı tekrar zam geldi 15-20 gün için bu zamdan etkilenmeyi asla doğru bulmuyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Aleynaerayy22 Ummu1234 hepsi pahalılaşmış kii önceden bende başka hastanedeydim değiştirdim fiyat yüzünden şimdi zaten ya bu hafta ya haftaya doğurcam bende o yüzden degişmiyorum hastane
Htckbra0716 10 Ocakta randevum var. Randevuyu alırken 500 tl dediler eski fiyattan ama gidince bi süprizle karşılaşmam inşallah
Aleynaerayy22 kbralya01 benimde 10 günüm kaldı son doğuma bile 3 bin fark koymuslar birde aralıkta zam gelmişti aralıkta zam yaptılar ocakta niye yapıyorlar bende anlamadım
Rwerdst Aleynaerayy22 aynen ama nette bilmiyorum. Dün bir sorun oldu gece gittik eşim dedi 400 diye küsüratı yoktur herhalde gelince bir sorayım yine tekrsr yazarım ona göre.
Httrkmn Aleynaerayy22 3 bin iyiymiş egepol izmire gidiyoruz muayene 415 ten 675 e cıkmıs nst ücretsizdi 50 tl artı basmıslar Dogum ücreti 7900 den 14000 e cıkmıs mecbur baska hastaneye bakıcaz doktorumuzdan cok memnunduk ama cok fahiş bi artış
Aleynaerayy22 A_syma benimde bu ay ya bari zamlı olmasaydı iyiydi bizimkiler 3 bin eklemiş doğum fiyatının üstüne canim