Kahvesever minikmucizeemaak Evet su an 5 aylık oğlum var . Geçen sene denedim hamile kaldım bu sene doğurdum yani 2022 de doğurdum. Tabi zormuş bakması da. Bugün öyle yoruldum ki. Ekstradan.
defneveannesii_ Aiyyy o kadar sevimli görünüyor kii💖 Çok tebrik ederim kuzum, sağlıkla gelsin inşallah hayırlı evlat olsun size🥰👼🏼
papatya-0 Tucemsiiii hayırlısı olsun canım bende bugün öğrendim acaba böyle kutu mu yapsam yoksa elimde seçenekler varmış gibi yapıp sectirsem öyle mi baba oluyorsun desem karar veremedim 😅😅
mother2 Tucemsiiii canim kac gun gecti adetin yada gecmismiydi bide tekrar test verdin mi ayyy en onemlisi cok duygusal yaaa ben hemen dedim dayanamayip🤭
Tucemsiiii mother2 hayır adetim geçmemişti şu aralar adet olmam lazımdı yumurtlamanın 11. Günü silik 15. Günü kanda net öğrendim 🐣