Tucemsiiii Çook güzel olmuş. Sağlıkla kavuşun❤️ Geçen wy bende kimyasal gebelik yaşadım aslında istediğim çok daha farklı bi ayakkabı, güzel bi zıbın ultrason vs di ama o an aceleyle yapabildiğim kadarını yaptım. Zaten geceden testi de göstermiştim dayanamamıştım pek süpriz gibi olmadı sonra kimyasalı öğrendik. Nasip bu aya belki bu ay mucizem bana tutunur ve bende istediğim gibi bi süpriz yaparım bana da dua eder misiniz bu ay bebeğimin sağlıkla haberini alabileyim 🤲🏻❤️