BeyzaNurr benan2016 molfix kullananlarda çok memnun du ben bugun 1 numara yeni dogan 100 tane sini 43 tl ye aldım bnce çok uygun
Tubad BeyzaNurr tatlım erken değil bence yıkamayı ütüyü hemencecik bitir çünkü ne olduğunu anlayamadan ağırlaşıyorsun ve ütü işi çok çok çok zor oluyor
BeyzaNurr Tubad kız bebek bekliyorum evet kız gününde dogmaz biraz erken dogar diyorlar ne derece dogrudr
burcugokhanberkecan bende gecen hafta yikadim dun utuledim bugunde cantami hazrladim 34. haftamzdayiz
HalisEbruoban BeyzaNurr canım cantanı bıle hazırlaman gerekıyo her bebek 40 haftada dogmuyo 36 dan sonra erken dogum bıle sayılmıyo o yuzden bence hazırla😀
HalisEbruoban BeyzaNurr canım benım kozom 39 haftalık dogdu arkadasımın 37 haftalık dogdu o yuzden hazır olması gerekıyo ben ıkıncıye hamıleyım erkenden hazırlarım herhalde son zamanlarda agırlasıyosun agrıların baslıyo yapman daha zor olur 😀
Aybukealtintas BeyzaNurr ciddiyim valla 😂 Bir anda hazırlayıp kendi mi yoramıcam😂😂 dogurursamda kısmet 😂
DilarAsel BeyzaNurr 32 haftalığım 30. Haftada herşeyi yıkadım ütüledim bugün yarın da çantamı hazırlamayı düşünüyorum🙈🙈
Okanilkim BeyzaNurr bence hazırlayın güzelce bir hurca filan yerleştirin hazır dursun ben 33-34 hafta gibi hazırlamıştım iyi ki yapmışım şuan çok zorlanıyorum ben. ki hala da eksik tamamlamaya devam ediyorum
Brvntncy 35 haftalığım daha kıyafetleri ykamadm ütülemedm hastane çantamıda hazrlamadm daha şmdiden zor hareket ediyorm çok işim var çokk 🤗😒
Yesimalmila BeyzaNurr cok erken yikama bence ben 38 oldum 2 gün önce yıkadım utuledim. kokusu temizligi ucup gidiyor. 32 de yikadikalrim vardi bi daha yikamak zorunda kaldim
sonsuzmasalim Yesimalmila bence yikamasinda bi sakinca yok. bebek erken gelirse hazir olur her seyi. tam vaktinde gelecek olursada 38-39 haftalikken tekrar yikar ne olacak ki sanki🤔
sonsuzmasalim BeyzaNurr anladim😊 türkiyede bebegin kiyafetlerini de götürüyorlar sanirim hastaneye. Ben almanyada yasiyorum ve burda bi anne kendi kiyafetlerini ve cikisda bebegin giyecek olan kiyafetini götürüyor. Onun disinda hep hastanede giydiriyorlar bebegi😅