Elvancn canım ben bir hafta cok kötü agrı cektim ilçedeki doktor anlamadı böbrek genişlemesi oldugunu o hafta detaylı ultrasonum vardı ordaki doktor anladı 12mmdi 21. haftada hemen ürolojiye yönlendirdi onlarda 2-3 haftada bir kontrol ediyor, idrar yolu enfeksiyonum vardı benimde o agrı o yüzden oluyormus meger enfeksiyon gecince ağrıda kalmadı ama bugun kendi doktorum ölctü 18mm olmus, agrı sızı yok şükür doktorum stent taktırmak icin zaten erken 2. seviyede suan 4 te sanırım takılıyormus ama onun takılmasıda faydalı degil gibisine konustu cok önermedi yani, devamlı soluna yat saga yatma sansın yok dedi olumlu düsün canım seninki daha baya kücükmüs🙏🏻 insallah daha iyi olur enfeksiyon olmamaya calıs yeterli bence