Yigitinannesi112 Kızlar 29+3 üm böbrek genişlemem var benle aynı şeyleri yaşayan varmı varsa nasıl yol izlediniz paylaşırmısınız ☺️
Karman34 Yigitinannesi112 21.haftada çıktı bende canım sağıma soluma yatarken ağrı yapıyor bazen ama geçiyor ilk zamanlar çok kötüydü ileri derece de değilmiş benimkisi o yüzden doktor birşey vermedi bol bol su iç ve idrarını asla tutma dedi
2suprizbebek Yigitinannesi112 sağ tarafa yatmadım. Sonra kendiliğinden geçti.doktor ilerlerse ip atarız demişti. Yada dişini sık demişti. Dişimi sıktım bi süre sonra bebek yer değiltirdikce geçti.
Emybl Yigitinannesi112 33te çıktı 36 ya kadar öldüm öldüm dirildim acil sezeruana aldılar en son Allah düşmanıma yaşatmasın o ağrıları
Ebrarliva Yigitinannesi112 mrb cnm bende ilk geveligimde 29. Haftamda ameliyat oldum böbrek genişlemesi den dayanacak gibi değildi benim baya büyümüştü bobregime stent takildi çok rahatlamıştim doğumdan 1 ay sonra çıkartıldı. Bu arada ameliyat dediğim anestezi yapıldı belden vajina yolunda takıldı
Karman34 Yigitinannesi112 amin canım inşallah onlar sağlıklı olsunda gebelikten kaynaklı olanlar hamilelikten sonra geçiyormuş 🙏🏻
Elvancn 2suprizbebek kaç ml büyümeyi sizinki kaçıncı haftada ogrendiginiz idrar yolu enfeksiyonu oluyormuydunuz
Esraakdr Kızlar ben acillik oldum yürüyemedim oturamadim nefes alamadım 15 gün dur annem bakiyo annemlere geldim.ayakta fazla durmayın çok hareket etmeyin bol bol uzanın ve sıcak su torbası’ kullanın ben o sayede rahatladım
Esraakdr Yigitinannesi112 çok şükür şimdi çok daha iyiyim valla beni dinleyin sonrası çok daha kötü oldu. İş güç herşeyi bırakın bol bol yatin dinlenin Allah kimseye vermesin
Emybl Yigitinannesi112 evet ciğerleri gelişmemişti 36 haftalık 3kg olmasına rağmen. 20 gün küvezde kaldı. Doğumdan önce Ben her gece hastaneye götürttürüyordum kendimi dayanamadım ağrılara doktorum seni artık bekletmenin bir manası yok doğuma alalım dedi ve böbrekler böyleyken normal doğum yapamazsın dedi zorunlu sezeryan oldum ama doğumdan sonra direk ağrım kesildi. Dayanabildiğiniz kadar dayanın parol ve ağrı başladığı an ılık duş bol su..çok zor ya inşallah 2.de bunları yaşamam diyorum
Ebrarliva Yigitinannesi112 vala canım 1 hafta dayanamadım çok çok kötüydüm ve daha bebekte küçük olduğu için sezeryanda giremezdim mecburen stent taktılar normal doğum yaptım sonrasında çıkardılar sezeryan olsa direk çıkarırlar ama normal doğumdan 1 ay sonra çıkarılıyor. Allah kimseye vermesin o acıyı yürüyecek halde değildim su bile icemiordum ben
Symaaas Yigitinannesi112 ay hiç demeeee ben ilk gebeliğimde yaşadım üroloji baktı üstelik kumda döktüm yani o günler gelmesin ama büyüme 2 böbreklerimdede vardı sınırdaydı sahada büyüse stent takılacağını söyledi ama çok şükür gerek kalmadı
Yigitinannesi112 Symaaas ayy çok geçmiş olsun 🙏🙏🙏 dua edin bende rahat bir şekilde gwcirim bu süreyi çok ihtiyacım var korkuyorum agrım olur diye 🙏
Symaaas Yigitinannesi112 ve tabiki de ederim etmez olur muyum rabbim hepimize şahlık şifa versin inş canım benim
ozi086 17 haftalık hamileyim 3 gündür sol böbreğimde ağrı var. Bugün de sabahtan beri idrar yollarımda ağrı var yanma gibi değil ☹️ yarın kontrole gideceğim inşallah böbrek genişlemesi falan değil basit bir enfeksiyondur
Symaaas ozi086 kıramp gibimi ağrılar oturduğunuz yerden kalkamaz halde değilseniz korkmayın üşütmedir o
Yigitinannesi112 Symaaas suan bir agrım yok ama 2böbrektete genişleme var sağ böbrekte taş da var ama herangibir agrı yapmıyor suanda düşme eğiliminde olmadıgı için 🌹
ozi086 Symaaas yok kramp gibi değil nasıl anlatsam size sızlıyor ama sert bir sızı. Anlık değil ağrımaya başladığı zaman üst üste su içmeye başlıyorum 1 saat sonra falan geçiyor. Bugünde resmen vajinamda ağrı hissediyorum
Elvancn Yigitinannesi112 bende sağ böbrek taş ağrı yapmıyor ama idrar yolu enfeksiyonu yapıyor lmus taş sizde oluyormuydu enfeksiyon iki böbrek büyüme var 9 ml stent takılması lazım dedi kadın doğum doktorum ürolojiye gonderdi üroloji dedi şuan takılmaz Cok büyük bir büyüme değil dedi ama stent önermem erken doğum sebeb olur dedi takmasaj dahi böbrek büyümesi erken doğum sebebi dedi size öyle deiler mi morelim çok bozuk ne yapacam bilmiyroum ağrım coktu idrarim.kan geldi acillik oldum