Girse bile endişelenme hemen çıkar 1 haftada haftası iyi benim oğlum 35+5 te doğdu 3 gün yatto solunum için korkma yani bi akrabamızın ki 33. Haftada doğup küveze girmedi yine bi arkadaşım 39. Haftada doğurdu 1 hafta küvezde kaldı nasip onu yaşayacaksan yaşayacaksın