sultankasmusti sultankasmusti çok panik atak oldum ne zaman uykuya dalsam doğum yapiyorumm pisikolojim bozuldu iyice yavruma insallah saglıkla kavuşurumm ben ve isteyen herkess
asilannesii Leylalyla bende 36+4 haftalık hamileyim. 4 kilo cocuk ve doktor erkenden alıcam dedi. Seni çok zorlar kendide riske girer dedi. 37 haftalık olunca alcak.
Leylalyla asilannesii Benimki de bekliyor 37. Haftayı o zaman alacak sanırım hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah valla o kadar zorlanıyorum ki
asilannesii Leylalyla bende cok zorlanıyorum. Doktor ultrasondan önce karnımı eliyle kontrol etti bu karnının hali ne dedi nasıl nefes alıyorsun sen dedi. Cocugun poposu yukarı dayanmıs bası asagı dayanmıs cok zordasın dedi. Bakalım inşallah sağlıkla doğarlar 🥰
Leylalyla asilannesii bende de durum aynı doğum pozisyonuna girmiş ama kanala girmemiş bebek daha boşta. Doktor karnını ölçerken karnı ekrana sığmadı ya o biçim tombiş. 😅 Amiiiiinnn 🙏❤️
asilannesii bluepoint valla olmadı hatta hiç hamile gibi beslenmedim. İştahım olmadı toplam 7 kilo aldım onun 4 ü zaten cocuk geriside suyu falan. Ne yediysem bebege gitmiş anlamış değilim.
Elifgoktug1 sultankasmusti cnm hic uzulme 35 te dogum yaptim ben girmedi kuveze iyi dusun iyi olsun💙 zor haftalari geride birakmissin zaten Allahin izniyle birsey olmaz daha🌸
asilannesii Leylalyla benim dpktor açılmam var mı diye kontrol etti olsaydı alcaktı hemen. Cuma 37 haftalık olcaz gün vericek yeniden
_gmzenur_ sultankasmusti İlk kızımı 35 haftalıkken doğum yaptım canım küveze falan girmedi kilosu iyi olduğu için ciğer geliştirici iğnede vurulmadı haftamıza göre 2 hafta önden gidiyordu.
Suheyla2 sultankasmusti kilosu 2nün üstünde olur solunum sıkıntısıda olmazsa küveze almazlar canım stres yapma sakin ol 34 haftada doğum yaptım 2850yle sadece 4gün kalmıştı ciğer geliştiricisiz
asilannesii Leylalyla hayır öncesinde sezeryan kararı almıştık zaten. Açıklığı kontrol amaçlı baktı olsaydı o gün yatış vercekti bana
kitapkurdu sultankasmusti 35+6 da doğdu oğlum. 33.haftada Ciğer geliştirici yapılmıştı. Çok şükür küvöze girmedi
sultankasmusti kitapkurdu valla hepinizden Allah razı olsun içime su serptiniz beni mutlu ettinizz çok bekledim minik mucizemi oda biraz sabırsız cıkti
Suheyla2 sultankasmusti maşallah hayet güzel sen içini ferah tut alsalar bile ilkgün gözlem altında tutup geri verrler🥰