Hasretkmrc zeynepdncrrr canım devlete gidiyorum sancim.varken nstde cikmadi 40.larda çıktı ama sancim.var diyorum yaa bebek uyuyordu 5 dk sürmedi.nst bile bana bide diyo bebek uyuyo evwt dedim kahvaltı bile yapmamistim