zeynepdncrrr yok canim yapmadim bugün kontrole gittim 40 haftaligim ama acilmam yok ama yalancı sancılar beni öldürüyor resmen şuan ağlamak üzereyim bacaklarıma vuruyo bacaklarım çok kötü ilk defa yürüyüş yapim dedim.acidan yürüyüş yaptım eve geldim 4 bin adım yürüyüşten sonra daha kötü oldum napcam böyle ne açılma var ne bisey sancı olcak.diyorlar ama üç gündür şiddetlenen sancı nedir yaa gecmiyo bile sanki adetliyim