Zeynepzeynepm 15 haftalık ilk gebeliğim sanki hafiften kıbırdagını hissettim az önce acaba banamı öyle geldi ? 🥺 sizler kaç haftada hissettiniz ilk gebelikte ve nasıl hissettiniz
1erkekkannesiiii Zeynepzeynepm 19. Haftadan sonra hafif hafif hissetmeye başladım minik baloncuk patlıyor gibiydi sonraki haftalarda artık iyice hissetmeye başladım su an boks 😁😁
Joymommy6 1erkekkannesiiii bende 22 haftalık. 18ci haftadan hiss ediyordum kıpır kıpırdı. Şimdi sanki yavaş vuruyor az haraket ediyor öncekine göre🙁
854Gul- 1erkekkannesiiii bende 18. Haftada hissetmeye başladım şuan 19+3 ama bigundur hiç hissetmedim diyebilirim sizdede öyle oluyomu bazen
GokceMom_ 1erkekkannesiiii tam kac haftalıkken iyıce hissettiniz peki tekme fln atması bende 15 haftalıkkken hıssetmeye basladım pıt pıt dıye atıyo suan 19+1 haftalıgız hepımız sag salım saglıklı bı sekılde kucagımıza alırız inşallah bebişlerimizi ❤️🤲
Zeynepzeynepm Horthr bende çok merak ediyprum nezaman hissedicem diye belki az önxe hissettiğim psikolojikti 🥺
1erkekkannesiiii Joymommy6 olabilir canım merak etme az hareket ettiği dönemlerde oluyor. Kanama sancı ağrı yoksa hiç korkma düzenli kontrollerine gidersen zaten için rahat olur canım
SutlacimiYedimmiBen Zeynepzeynepm ilk gebeliğimde 18.haftada hissettim ikinci gebeliğimde 19.haftada hissettim hareketlerini