Laleozkan_09 Sellmaseellma takamazsın ki Allah korusun dikişlerin patlar. Ben ameliyattayken doktora sormuştum. Ne zaman korse takabilirim diye. Tavsiye etmiyorum ama çok istersen 6 hafta sonra tak dedi. Denersiniz canınız acımaZsa takın tabi.
Sellmaseellma Laleozkan_09 aldığım korsenin üstünde doğumdan itibaren kullanılması önerilir yazıyor bazıları hastaneden çıktıktan sonra takıyomuş karını gerdiği için acı çok hissedilmiyormuş diyorlar ama bakalım doktor ne dicek
Laleozkan_09 Sellmaseellma inşallah acımaz kullanırsınız. Ben pijama bile giyemiyordum hep lastiklerini kesmiştim sıkıyor acıyordu. Sizin de öyle olmaz inşallah Denersiniz olmazsa yaranız iyileşince kullanırsınız
Sellmaseellma Laleozkan_09 geçmiş olsun sizede yani doğumdan hemen sonra değil 1 2 ay sonra da takarım canımı yakarsa zorlamam tabi
Limonzeytin Mylifeem ben 2 paket almştm 1 paket kullandm diğeri duruyor sezeryan olmştm 3gün kanamam oldu bitmşti o yüzden depend 1 paket yetmşti
gamzecee Mylifeem 1 paket 10 lu aldım içinde 4 tane kaldı 3 gün orkide geçtim 1 tane alın gerekirse 2. Alırsınız yoksa elinizde kalıyor
Hamideersin Mylifeem 1 pakette 10 tane var sanirim ben bı paket aldım 3 gün yeter sonra da normal pede geçiş yaparım diye düşünüyorum