Svalpydn35 Hallerimvarbenim 😂😂 dogumunuz yakınsa böyle olmasi çok doğal ve doğumdan sonra rahim toparlaninca alta kaçırma da düzeliyor neyseki😉 şu an cok sık tuvalete gidip tuvaletten kalkınca üstümü başımı toplarken bile altına kaçırıyorum 😡 bebek baskı yaptığı için idrar torbası tam olarak bosalamiyo ve oradaki kaslara hukmedemiyiruz sanırım… Neyse ki yarından sonra doğum var nasipse,düzelicez inşallah beee 🙈
defngbyg Doğumdan sonra geçiyor merak etmeyin 😁 ben de kaçırıyordum bir de ağlıyordum daha çişimi bile tutamıyorum diye ama geçti allahtan hatta bebek olunca günde 2 kere falan gidebiliyorsunuz tuvalete, kapasite artıyor galiba 😁😁
Hallerimvarbenim Melekg Hahahahah aynı durumdayım ya hiç tutmuyorum da hemen yapıyorum ama yine de kaçıyor bir yerlerden😅
Hallerimvarbenim M2k2_i-2 Hahahahahha hamileliğe dair unutamayacağım tek anılarım bu işlemeler olacak 😅
Kubra-ulas Mrvaaa hahh kız insan rahat rahatta kusamıyor 😂 kutsuğumamı yanayım altıma yaptığıma mı 😂 sonra işin yoksa bir de oraları temizle
Hallerimvarbenim Summerwine Haftaya girdik kuzenimde senin haftanda öyle diyordu ben işeyince gülüyordu şimdi benden çok işiyor 🤣
Hallerimvarbenim Kubra-ulas Ay evet yaa halimizi gören acır valla bir yandan kafam klozetin içinde kusuyorum bir yandan şarıl şarıl işiyorum bir yandan halime ağlıyorum 🤣🤣
Aylin355 Hallerimvarbenim Hee olabilir onu bilmiyorum 😂 enfeksiyon yok dimi öyle olduğu zamanlarda beni çok zorluyor
bademli_puding Hallerimvarbenim ilk gebeliğimde bende öyleydim yaa hemencik kaçıveriyodu 😂😂 doğumdan sonra geçti ama iki yıl önce enfeksiyon yüzünden yine tutamaz olmuştum doktora gittin doktor iki litre su iç gel dedi bi test yapacakmış içtim çişim geldi gittin doktora çatala çıktım bi çubuk koydu öksür dedi öksürdüm kaçtı doktorun üstüne uçtu çişim allahım çok utanmıştım yaa 😂😂😂😂
bademli_puding Hallerimvarbenim sonra muayene bitti doktor çıktı bende üstümü giydim odasına geçtim baktım adamın o cool halinden eser yok 😂😂 üstünü değişmiş kırışık doktor önlüğü giymiş falan yüzüne bakınca utandım hocam kusura bakmayın dedim güldü oda 😂😂