Normalde lazere gidiyordum hamile kalınca bıraktım ama hamileliğimi öğrendiğimden beri de ağdaya gidiyorum 36+3 üm cuma günü çatı muayenem var çarşamba giderim doğuma da o ağdayla girerim muhtemelen öyle düşündüm doğumu tetikler mi acıya bağlı olarak bilemiyorum ama bebeğim daha kaburgalarımda olduğundan ağda masasında doğurmam diye güveniyorum 😁😁