@Dunyevi teşekkür ederim.eveet arkadaşımda tavsiye etti ama şehir hastanesinde ilgisiz doktorlar yüzünden erken doğumla ikizlerimi kaybettm. Psikolojim kaldırmıyor gidince. Dinçer beye gidiyorum ama doğum fiyatları çok yükseldi. Bizim sigortada yok 3 haftam kaldi eşime tekdende daha uygun demiş bi arkadaşı telefonla arayınca bilgi vermiyorlar. O yüzden sordum .