Hs4523 ya sen ne ballısın 😂 keşke benimde tanıdığım olsa 🤷♀️ Bir tane iğne için esenyurdu turladık eşimle olsun hiç de gocunmadum evladım için değer 💙 30. Haftamıza geldik biz az kaldı iğnelerle vedalaşmaya ama doğumdan sonra bir ay kadar daha kullanılması gerektiğini bende biliyorum . Olsun evladmz kucağımızdayken bal gelir bal 🤗