Serapca bende 3 kayıp üzerine kullanıyorum canım bulamadığımda ki o göğüs sıkışmasını sana anlatmycam sen zaten biliyorsundur muadilinide hiçbir zaman gönül rahatlığıyla kullanmadım alıştığım için . Özlenen ve beklenen bebekler Rabbim sağ salim kavuştursun bizleri evlatlarımıza 🤲🏻🤗