Arkadaşlar merhaba beta hcg 1000 çıktı ama vajinal ve ultrason bakımında kese gözükmedi doktor yalancı gebelik olabilir dedi başka bi doktor bu değerde gözükmemeli normal dedi dün beta 2364 yükleniyor ama yalancı gebelikte yükselim oluyormuş zaten başına gelen oldu mu