elvinimmm yagmur50 detaylı yapildiktan sonra doktorumun yanina gidicek miyim sonuc icin nasil olcak o kısım bidaha doktoruma randevu almam gerekiyor mu
yagmur50 elvinimmm detaylıdan hemen sonra doktoruma kağıtları mesaj attım temiz görünüyor dedi zaten detaylı ultrasondaki doktorda söylüyor bir sorun olup olmadığını
Yasemini1665 21ocağı bekliyoruz kızçemi detaylı görmek için 19+6 yiz 22 Mayıs doğumumuz bakalım hayırlısıyla gelsin bebişler
elvinimmm yagmur50 bende doktorun numarasi yok yanina ciksam acaba bakar mi randevusuzda hasta bakmiyolar ozel olmasina ragmen illa randevu die tutturuyolar
Sulezeynep @elvinimmm elvinimmm m"#p25707958 tam 18 haftalığız 🥰 detayliya randevu aldınız mı kızlar kaçıncı haftada yapılacak
elvinimmm Sulezeynep 6 ocaga aldim bilerek 23+3 olmus olcaz yuzunu biraz daha net gormek için bu haftayi bekledim
yagmur50 elvinimmm eğer boşluğu varsa bakar ben ilk yanına gittim doktorum erken çıkmıştı sekreteri mesaj atın dedi
MelisBerdo 19+4 olduk💓 11 ocakta detaylı ultrason var. Hareketleri hala net hissetmiyorum. Doktor ilk gebeliğin olduğu için daha geç hissedersin dedi😇 ancak merakla bekliyorum. Ufak kıpırtılar var gibi ama çok net değil
-hilalylmz6 MelisBerdo bende 19+3 oldum hareketlerini hissetmiyorum dediğin gibi hafif bi kupırtı şeklinde 🤷♀️
elvinimmm Sulezeynep tercih meselesi tabi ama bence biraz daha bekle en azindan organları biraz daha gelismis olur daha iyi bakilir ama senin bilcegin bisi
Erken00 22+3 günlüğüz 8-9 mayıs görünüyor Allah nasip ederse rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah😍