yagmur50 kendi doktorum yapmiyomus randevu icin aradigimda bana dedi -1 e inceksin galiba radyoloji bolumu yapacak inşallah video cekmeme izin verir kendi doktorumda sedyeye uzandigim anda video ya basliyorum bitene kdar cekiyodum.🤣isin kotu tarafi hastane hemen alt sokagim hep önünden geciyorum ama.gunum gelmedigi icin gidemiyorum acaba kac gr oldu