Berna0000 Reyo bende tahlil yaptırdım normal çıktı sonuçları aynı benimde o bölgeler çok kaşınıyor uyuz gibi oldum yaaa 🙈
Reyo Berna0000 benimde öyle sirkeli su dene istersen pamukla siliyorum ben iyi geliyor geçmiş olsunnn🥰
mustafatma43 Reyo xabion cilt bakım losyonu var kullan tavsiye ederim bnde uyuz yada bilmiyorum neydim eczaneden aldım gebe ve normal de kiler için ayrı ayrı hamilelerin pembe kutu normalin yeşil renkli