37+6 haftalık benim minik, 6 gün önce doktor kontrolüne gittim kasılma vardı. 2cm açıklık var dedi kontrolde, yatış önerdiler kabul etmedim biraz açıklık artsin da oyle yatayım sancımı eşimle atlatayim dedim sancılarım 10 dakikada üçe çıktı bir kaç saat sonra 10 dakikada bire düştü ve geçti aksamina nişanım geldi. Hastanemin aciline gittim yalancı sanci dediler acilmam da değişmemiş suyun kanaman ağrın sancin olursa gel dediler.sirt agrim var hiç kalkmayınca hissedilmiyor. Herhangi birsey yok ben de beklemedeyim.