bademli_puding HtcAsy teşekkür ederim bu sefer kesin isticem çünkü fenayım arada aşırı bulantım oluyor
HtcAsy ozlemg5516_ Keseyi gördüysen için rahat olsun. Normalinde 7. Haftada kalp sesi dinlenir ama çok sabırsızsan git dinle tabii🥰
white_flower ada00 şuan sana hiç zaman geçmez gibi olur ama bir bakmissin 38.haftaya gelmişsin o zaman da insan diyor ki ne çabuk geçti
Hacerunl Lavinya1014 bende 30+5 haftalığım 😊 sizin sezeryan olacağını kendiniz mi istediniz yoksa doktorunuzmu önerdi ?
Lavinya1014 Hacerunl benim tüp bebek o yüzden riske atmak istemedik kısmetse 38. Haftadn snra alacak doktorum