ada00 8+3 🫠 biz daha yeniyiz keşke benim de son haftalarım olsa hemencecik kuçağıma almak istiyorummm
white_flower ada00 şuan sana hiç zaman geçmez gibi olur ama bir bakmissin 38.haftaya gelmişsin o zaman da insan diyor ki ne çabuk geçti
ozlemg5516_ kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim geçen hafta keseyi gördük kalp atışları için 3 hata sonraya randevu verdi doktor sizce beklemelimiyim ? Sabırsızım kalp atışları için bu hafta başka doktordan randevu alıp giidicem. Hiçbir belirtim yok normalmi
HtcAsy ozlemg5516_ Keseyi gördüysen için rahat olsun. Normalinde 7. Haftada kalp sesi dinlenir ama çok sabırsızsan git dinle tabii🥰
bademli_puding HtcAsy 14+4 teyim de mide bulantılarım azalmıştı üç gündür çoğaldı normal mi acaba yaa aslında sadece bulantı gibi değilde reflümde azmış olabilir midem kötü