Findukli_Lokum Mugeliya artık iyi gidiyor herşey yolunda diyerek kendimi motive etmek istiyorum 🥲 anneside temmuz doğumlu belki kendi doğum günüm de doğururum yavruşumu 🐣😃 Allah’ım sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🤲
Pemberuya Mugeliya 10 haftalık olduk bile🐣 biraz bulantılarım azalıyor gibi sizlerin nasıl gidiyor kıslarr🥳
Lolo3434 Mugeliya bir gün iyisem iki günn kötü oluyorum inşallah biraz daha gebelik haftam ilerlesede bitse şu kötü hallerim bu arada 11 haftdan selam olsun 🤣🫡 sag salim alalım yavrularımızı kucagımıza inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mugeliya Findukli_Lokum bizdede sukur yoluna giriyo hersey balayi donemine girdim sukur 14 haftalik olduk benim temmuz ilk haftasi sizin nezaman
Findukli_Lokum Mugeliya Maşallah ben de o balayı dönemine geçmek istiyorum artık 😅 doktor tahmini 13 temmuz dedi 12+3 olduk
Safiyeulass İki gün önce kusmaktan hastanelik olsam da şuan çok iyiyim hepimiz sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah ❤️
noluyosanagenemiross 13+4 çok kötü gidiyor mide bulantısı yüzünden su içemiyorum katı yiyorum sürekli yemek yapamıyorum 2 aydır 4 kilo verdim bile 😢 geçmek bilmedi (tahmini 4 Temmuz) hayırlısı ile gelsin yavrum 🤲🏻
Mugeliya noluyosanagenemiross prilam kullandiniz mi bana baya iyi geldi suanda arada bulaniyorum ama sukur yemeye engel deil cikariyorum yemeye devam🙈
Findukli_Lokum Mugeliya devlet Hastanesi’nde ki doktor tahminde bulundu ama kendi doktorum tahminini dahi söylememişti bakalım daha 24 gün var randevu tarihime
Sevval0308 Mugeliya canım ben öğrendim yüzde doksan kiz dedi hayirlisiyla inşaallah dün ogrendim🥰🥰🥰🥰🤎🤎🤎12+5 de
2melekannesi___ 10+2 allah nasip ederse sezeryan olacağı için temmuzun ortalarında doğumum olur inşallah saglikla gelsinler dünyaya miniklerimiz