-Ylz- öncelikle çok teşekkür ederim sorduğun için ..
Gittim canım doktorum sağolsun direkt beni aldı noldu dedi adını görünce korktum kanamanmı var dedi bende hayır gribim çok öksürüyorum enfeksiyon var galiba bebekten dikişten korkuma geldim dedim ..
Bi güzel fırça yedim ben sana yat demiyomuyum gripsin diye çıktın burayamı geldin kanaman ağrın yoksa korkma dedi bebişe baktı iyi şükür dikişlerimde iyi bi sıkıntı yok ..
Dahiliyeye yönlendirdi muayne oldum antibiyotik yazmış 1000 mg bide balgam söktürücü 2 adette serum takıldı..
Sesim hala gidik ses çıkmıyor burun tıkalı boğazlarım acıyor deli gibi yutkunurken antibiyotikle falan geçecek inşallah ..