Esra_y çokk ileri derece bi hastalık değilse bi sorun olmaz. Bebişler zaten içinde bulundakları sıvı onları koruyor. Siz ilaç kullanmadan önlem alın. Aynısı bendede var 1haftadır boğazım ağrıyor gibi öksürük var çok az ama çok şükğr ilerlemedi. Portakal suyu içiyorum hergün,ballı karabiberli süt içiyorum, çayıma bazen zencefil ya da limon koyuyorum bu şekilde bağışıklığımı güçlendirmeye çalışıyorum