Greenmomy ben 24. Haftama kadar göbekten yaptm sağ ve sol göbek çevresi olarak doğru yaparsan asla morarman olmaz benm ilk zamanlar oldu sonra olmadı hic, videolar vsr bununla ilgili izleyebilirsin.. şimdi 1 haftadır koldan yapıyoruz cnkü bebek büyüdü artk ve ben korkıyoem aslında bu igne ucu benegin plesantasına uzanacak kdr büyük degil ama yimede ben korktugum icin koldan yapıyprım omuz ile dirsek arasında kalan yumşak kısma vuruyorum